eurodane@eurodane.cz
+420 608 737 948
online poptávka

Slovo majitele…

Společnost EURODANĚ, spol. s r.o. vznikla za účelem efektivně pomáhat malým a středním podnikatelům se zpracováním účetnictví a daní. Sami jsme se k této činnosti dostali trošku oklikou. Po revoluci jsme založili společnost, která se specializovala na maloobchodní prodej. Jelikož jsme ale chtěli mít veškerou činnost ve společnosti v pořádku, účetnictví a daním jsem se ve firmě začal věnovat já sám. Nenajali jsme tedy žádného specialistu, ale do všeho se pustili po hlavě sami. Když se na tu dobu podívám zpětně, musím se usmát. Samozřejmě, že kdybychom si najali odborníka, vyhneme se spoustě nepříjemností, které nás následně potkaly. Na druhou stranu, nás právě tyto zkušenosti z praxe velmi rychle v našich znalostech posouvaly dále, a to až do bodu, kdy jsem vedení maloobchodní společnosti přenechal primárně kolegovi a rozhodl se věnovat účetnictví a daním naplno. Kulaté razítko daňového poradce byla následně jen formalita, která ale našim klientům garantuje, že se jim dostává kvalitních odborných služeb.

Pár slov na úvod…

Odbornost je důležitá, ale stejně tak důležitá je i schopnost předávat odborné informace pečlivě a srozumitelně našim klientům. Pomoci jim pečovat o jejich podnik tak, jako by byl náš vlastní. To je poslání, které sami nezvládneme. Proto se snažíme obklopovat pracovitými lidmi, které baví účetnictví, rádi se učí novým věcem, jsou trpěliví, zodpovědní a chtějí nám pomoci zlepšovat servis, který podnikatelům poskytujeme. Jsem toho názoru, že lidé jsou a vždycky budou tím, co firmu tvoří, a co určuje její úspěšnost na trhu. Z tohoto důvodu se snažíme nabídnout našim kolegům a kolegyním příjemné pracovní prostředí a odbornou a technickou podporu při výkonu jejich práce.

Chcete se k nám přidat?

Aktuálně máme příležitost pro někoho šikovného na pozici:

ÚČETNÍ

  • Účetnictví Vás jednoduše baví?
  • Máte rád/a čísla, přesnost a klid na svou práci?
  • Umíte si svou práci dobře zorganizovat?
  • Máte rád/a, když práce odsýpá a je hotová správně a v termínu?

Co Vás čeká a jaký bude Váš výsledek práce?

Budete se kompletně starat o úzké portfolio klientů. Jedná se o zpracování jejich účetnictví na měsíční bázi, včetně zpracování DPH, kontrolního hlášení a zpracování mezd. Výsledkem Vaší práce tedy bude zpracované účetnictví a přiznání k DPH v požadované kvalitě a v termínu.

Co k tomu potřebujete?

  • znalost podvojného účetnictví
  • základní znalost daňových otázek (ale máme daňového poradce)
  • znalost účetního software POHODA a anglického jazyka bude pro Vás výhodou

Proč pracovat právě u nás?

  • Máte možnost stát se odborníkem v oboru.
  • Pomáháme si. Když budete potřebovat poradit, vždy budete mít za kým přijít ohledně konzultace.
  • Fungujeme na přátelské úrovni, protože jsme malý tým.
  • Pokud si umíte práci zorganizovat tak, že bude vše hotové v dohodnutém termínu, budeme Vám vycházet vstříc ohledně flexibility pracovní doby.
  • Naši klienti jsou spolehliví a je s nimi dobrá komunikace.

Pozice je tedy vhodná pro nadšence do účetnictví – absolventy, jako start kariéry při studiu, a nebo po mateřské dovolené.

Chcete se do toho pustit s námi? Pokud ANO, kontaktujte nás!

V jakém prostředí budete pracovat?



Náš tým